dmBio představuje 23 veganských produktů
Společnost dm drogerie markt uvedla na trh limitovanou edici 23 veganských produktů své vlastní značky dmBio. Jde o součást projektu Veganuary, který motivuje k životu bez masa. Jeho cílem je informovat o veganství a pomáhat těm, kteří jej hodlají přijmout za své.
Design obalů produktů dmBio vznikl ve spolupráci s influencerkou Biancou Zapatkou a designovou agenturou zodpovědnou za dmBio. „V obalech produktů dmBio, které jsme vyvinuli ve spolupráci s Biancou Zapatkou, jsme chtěli propojit svět značky dmBio, Biancy Zapatky a tématu veganuary v jeden harmonický celek,“ vysvětluje Kerstin Erbe, jednatelka společnosti dm Německo. Cílem bylo představit produkty inspirativním a příjemným způsobem. V zásadě se design obalů dm značek zaměřuje na zdůraznění charakteru značky a marketingového mixu.
Zájem o tyto výrobky, které lze v regálech snadno poznat podle označení VEGAN přímo na zelené cenovce, podle Jiřího Peroutky, manažera komunikace dm, rok od roku výrazně roste. Například v roce 2021 byl obrat z prodeje veganských produktů o 16 procent vyšší než v roce 2020, v případě kosmetiky byl zaznamenán růst dokonce o 20 procent.