Žufánek mění po 16 letech design obalů
Lihovar Žufánek nahradil na svých etiketách symboly ovoce latinkou. Dominantou redesignu základní řady produktů (Slivovice, Hruškovice a jejich dubové varianty, Meruňkovice, Reine Claude, Ořechovka, Višňovka, Medový Žufánek a Borovička) je velké písmeno uprostřed etikety, které vyjadřuje název dané řady.
U Slivovice tak na etiketě dominuje písmeno S a u Hruškovice H. Písmena doplňují barvy, které jsou obecně spojované s daným ovocem. Výsledkem je čistý a jednoduchý grafický design skleněných lahví. Autorkou redesignu je Andreea Bora.
Cílem změny etiket bylo osvěžit právě tuto nejstarší řadu, která se od roku 2002 téměř nezměnila. Vzhled absintů, ginů a geistů zůstává zachován.
Lihovaru a jeho obalům jsme se více věnovali v loňském vydání magazínu Packaging Herald, článek si můžete připomenout zde.