Značka Balea slaví 25 let limitovanou edicí
Dm drogerie slaví 25. narozeniny své privátní značky Balea limitovanou edicí inspirovanou pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Devítka speciálních produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Obaly zdobí motivy lunaparku.
Společnost dm drogerie markt při vývoji produktů značky Balea nemyslí jen na kvalitu, ale klade důraz také na trvalou udržitelnost. Proto jsou mnohé obaly označeny symbolem zeleného čtyřlístku, který dokládá, že byl pro jejich výrobu použit recyklovatelný materiál. „Ochrana životního prostředí je pro nás důležitá. Proto u mnoha produktů například poskytujeme informace o recyklovatelnosti obalu a umožňujeme snadné sejmutí etikety ze smršťovací fólie. Díky tomu se významně zvyšuje šance na plnohodnotnou recyklaci,“ upozorňuje Jiří Peroutka. „V sortimentu značky Balea navíc přibývá produktů, které jsou baleny zcela bez plastů. Jde například o tuhá mýdla a tuhé šampony,“ dodává.