Výrobce těstovin Adriana investuje do balení a automatizace
Společnost Europasta SE plánuje v roce 2021 pokračovat v investicích především do balení a automatizace ve svém provozu v Litovli. Investovat se bude také do skladování a expedice krmných produktů v provozu mlýna v Boršově nad Vltavou.
Investice v roce 2020 v objemu 20,37 mil. Kč mířily hlavně do zvýšení kapacity a spolehlivosti linek v Litovli. Závod v Boršově pořídil nové automatizované nakrápění u mlýna a investoval do čistírny obilí. Značkový výrobce, například těstovin Adriana pasta, chce i nadále investovat do digitalizace společnosti.
V roce 2020 společnosti výrazně narostl prodej jak vlastních, tak privátních značek pro obchodní řetězce. Tržní podíly všech vlastních značek na českém trhu nyní přesahují 24 %.
Rok 2020 byl rokem redesignu značky Adriana a její nové televizní kampaně. Inovace dalších produktových řad budou následovat v roce 2021.
V roce 2020 výrobce těstovin výrazně navýšil své exportní pozice v oblasti privátních značek těstovin, zejména pak vyšších kvalitativních kategorií.
Více podrobností vám přineseme v jednom z vydání magazínu Packaging Herald.