Unilever reaguje na poptávku po opakovaně použitelných obalech
V průběhu léta společnost Unilever uvedla ve Velké Británii na trh novinku Cif ecorefill, domácí technologii, která spotřebitelům umožňuje naplnit a opakovaně využívat spreje Cif. Výrobce věří, že tím z britských supermarketů odstraní až 1,5 milionu plastových lahví.
Podle průzkumů 62 % Britů uvádí, že opakované použití obalů je pro ně ještě důležitější než recyklace. Největší překážku koupě podobných řešení vidí v jejich nedostatku na regálech obchodů.
S ohledem na tato fakta se značka Cif snažila vytvořit výkonné řešení bez produkce dalšího odpadu. Stala se prvním brandem v oblasti úklidových prostředků, jež přišla s tímto průkopnickým designem doplňování.
Cif ecorefill se jednoduše připevní k současným lahvím Cif Power & Shine. Vzhledem k inovativní technologii, spočívající v 10x koncentrované receptuře, uvolňuje koncentrovaný produkt do lahve, která se poté doplní vodou. Na výrobu Cif ecorefill se spotřebuje o 75 % méně plastu, přičemž poskytuje stejné čisticí schopnosti.
Do konce roku 2020 značka dále usiluje o to, aby všechny ecorefilly a spreje Cif byly vyrobené ze 100% recyklovaných plastů.
Novinku si budete také moci již brzy zakoupit v České republice, konkrétně pro variantu Cif Power & Shine 750 ml.