THIMM si z POPAI AWARDS odváží dvě prestižní ocenění
Prestižní soutěž o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace – POPAI AWARDS vyvrcholila. A THIMM má letos opět důvod k radosti. Potvrdil totiž své úspěchy z minulých let. Výrobce obalů z vlnité lepenky zvítězil v kategorii Hračky díky originálnímu konceptu displejů Kvído. Cenu za druhé místo v kategorii Ekologické koncepce získal za expozici Český les pro AKINU.
„V soutěži jde hlavně o originalitu, prestiž a jistou inovativnost. Naši návrháři, kreativci i ti, co výsledné oceněné exponáty vyrobili, odvedli skutečně výbornou práci. Právě díky vložené energii všech zaměstnanců se nám podařilo navázat na umístění z minulých let, z čehož máme skutečně obrovskou radost,“ komentuje Martin Hejl, generální ředitel a jednatel společnosti THIMM.
“Výherní displeje Kvído v kategorii Hračky na odborné hodnotitele v pražském O2 universu zapůsobily především díky nápaditosti,” dodává Martin Hejl.
Porota druhým místem v kategorii Ekologické koncepce ocenila také expozici Český les pro prezentaci produktů společnosti AKINU. Prezentace vyrobená z vlnité lepenky byla využita na veletrhu FOR PETS. “Díky rozměrnému barevnému logu byla expozice viditelná v celém pavilonu. Inovativně jsme zařadili QR kódy, díky nimž si návštěvníci mohli představit, jak by produkty vypadaly v jejich domovech,” doplňuje Martin Hejl.
Všechny přihlášené projekty mají za cíl se odlišit, být technicky vyladěné, kvalitní a zároveň nastolovat nové trendy v oblasti in-store marketingu. To se s displeji Kvído podařilo vrchovatě i přes to, že konkurence není zrovna malá. Na POPAI AWARDS se navíc letos soutěžilo ve dvaadvaceti kategoriích.