Tesco představilo svoji první řadu výrobků ve 100% recyklovatelných obalech
Společnost Tesco nově nabízí své výrobky pro domácnost ve 100% recyklovatelných obalech. Zákazníci výrobky poznají podle zelenobílého loga na obalu. Obchodní řetězec tím pokračuje v aktivitách v oblasti udržitelných obalů, které přispívají k budování takzvaného přístupu uzavřené smyčky.
V roce 2019 se společnost Tesco v rámci střední Evropy zavázala, že do roku 2025 bude nabízet výrobky vlastní značky výhradně ve 100% recyklovatelných obalech. První produktovou řadou, která splňuje tento cíl, jsou výrobky pro domácnost. Aniž by došlo k jejich zdražení, zákazníci si budou moci zakoupit až 200 různých výrobků pro domácnost, jako jsou čisticí prostředky nebo úklidové pomůcky v plně recyklovatelných obalech. Nové balení poznáte díky logu „100% recyklovatelný obal“ na přední straně výrobku.
„Chceme pomoci našim zákazníkům žít udržitelněji a nabídka našich výrobků v recyklovatelných obalech je jedním z dalších kroků. Proto s našimi dodavateli neustále vymýšlíme další inovace, abychom potěšili všechny, kterým záleží na přírodě. Používáním výrobků pro domácnost značky Tesco mohou zákazníci díky vyvinutým obalům snížit dopad na životní prostředí a navíc za to nemusí připlácet. Naše výrobky pro domácnost tak zůstávají cenově dostupné a zároveň se stávají udržitelnějšími,“ uvádí Katarína Navrátilová, generální ředitelka společnosti Tesco Stores v ČR.
Obaly byly vyvinuty v souladu s pokyny o recyklovatelnosti materiálů. Zákazníci mohou použité výrobky udržitelným způsobem jednoduše vytřídit tím, že je vyhodí do správné recyklační nádoby.
Řada aktuálně představených výrobků pro domácnost Tesco dodává nejen ve 100% recyklovatelných obalech, ale jsou již samy vyrobeny z recyklovaného materiálu (rPET).