Strážnické brambůrky chystají kompletní redesign obalů
Výrobce Strážnických brambůrků, společnost Petr Hobža Snack, uvede v létě na trh novou hořčicovou příchuť, se kterou je spojený také kompletní redesign obalů všech řad výrobků.
Brambůrky budou v prodejní síti k dispozici od léta, kompletní redesign by měl být dokončen na podzim tohoto roku.
Změny se dotknou jako první řady Strážnické brambůrky. Po nich se stanou součástí nového grafického konceptu celého portfolia i ostatní řady, Party balené a Moravské brambůrky. „Cílem redesignu je dbát na jednoduchou rozpoznatelnost produktů v obchodě a jasně komunikovat odlišnosti od konkurence. Zároveň jsme se snažili, aby zákazník na první pohled věděl, co kupuje a tak jsou i naše obaly v horní polovině průhledné s jemnější grafikou,“ vysvětluje Petr Hobža, obchodní ředitel společnosti.
Firma denně vyrobí ze 40 tun brambor 12 až 13 tun bramborových lupínků.