Starospišská Domáca vybočuje v modro – zlaté
Slovenská destilérka Nestville přišla se zdánlivě jednoduchým zadáním. Jejich Starospišská Domáca měla dostat zbrusu novou etiketu – takovou, která by odkazovala k dlouhé tradici firmy, a zároveň již na první pohled jasně vybočovala z řady. Zkrátka etiketu, jakou si tenhle poctivý obilný destilát zaslouží.
Volba základního materiálu padla na papír, který etiketě dodává přírodní vzhled a zároveň jemnou, na dotyk příjemnou texturu. Vévodí mu modrá barva (barva vody), jemně doplněná zlatou kovoražbou, díky které produkt jasně vystupuje z řady. „Modro-zlatá kombinace zároveň dobře funguje v rámci celkového portfolia Nestville a je vhodným odrazovým můstkem pro další rozšiřování této produktové řady,“ doplňuje autor etikety Ondřej Balajka.
Více se na balení nápojů zaměříme v prosincovém vydání magazínu Packaging Herald.