Starobrno představuje novou méně zdobnou vizáž
Pivovar Starobrno představuje novou kampaň s ústřední myšlenkou Život nepočká. Další novinkou je i vizáž starobrněnských produktů, a to včetně nejoblíbenější značky – jedenáctky Starobrno Medium.
Vystupte z každodenní rutiny, nežijte v zajetých kolejích, otevřete oči, spontánně se seznamujte a bavte se známými i novými lidmi. Život nepočká! To je hlavní sdělení nové kampaně značky Starobrno, kterou představuje právě v těchto dnech. Kampaň se představí v on-line médiích, konkrétně sérií pěti videí.
Spolu s novými spoty představuje pivní značka také novou vizuální identitu všech svých produktů. Cílem bylo vytvořit design vyznačující se vzdušností, jednoduchostí a menší zdobností než dříve, a to se podle Petry Havlišové, manažerky značky Starobrno, podařilo. „Starobrno se snaží motivovat lidi, aby opustili svoji bublinu a otevřeli se známým i neznámým lidem kolem sebe, s nimiž budou sdílet dobrou náladu a společné chvíle nad pivem. S vidinou nových spontánních zážitků a dávkou humoru, to vše je pro Starobrno přece typické,“ doplňuje.
Autorem nové vizuální identity je studio LION brand & story. Změny se týkají loga značky Starobrno, dále etiket i vizuální podoby plechovek a multipacků celého portfolia.