Sezónní dárkové obaly a předměty
Pro podporu prodeje masných výrobků české značky Krahulík vyvinula společnost THIMM pack’n’display dárkové balení s poutavým sezónním designem. Díky zajímavému designu jsou obaly v místě prodeje dobře viditelné a odlišují se od konkurence, což podporuje prodej samotného produktu. Dárková balení získávají na atraktivitě díky využití výhod nejmodernějších digitálních technologií, kdy jsou sezónní motivy na obalu nejen vytištěny, ale také vylaserovány.
Technologie digitálního tisku a výseku jsou charakteristické především svou flexibilitou a variabilitou. Tiskařské a výsekové nástroje nejsou při výrobě obalů pomocí obou těchto technologií potřeba, a proto lze snadno a rychle připravit další tiskové a výsekové motivy pro sezónní kampaně nebo limitované edice. Digitální laserový výsek navíc řeže vlnitou lepenku velmi precizně a výsledné motivy tak přidávají obalům na atraktivitě. Kromě již zmíněných předností digitálního tisku, lze pomocí této moderní technologie na obaly natisknout i QR kódy, které zákazníka přímo v místě prodeje přenesou na firemní webovou stránku, YouTube kanál nebo na jiný libovolný obsah. Podpořit prodej lze i prostřednictvím unikátních soutěžních QR kódů.
Výhod digitálního tisku i výseku lze využít i při výrobě reklamních dárkových předmětů z vlnité lepenky. Unikátními a udržitelnými reklamními předměty lze během celého roku překvapit zákazníky, obchodní partnery i zaměstnance. Ukázkovým příkladem takového dárkového předmětu je např. vánoční stromek z vlnité lepenky, který v THIMM vyrobili pro dm drogerie markt.