zpět na novinky

Retail Summit 2017: Digitální transformace ovlivňuje zákazníka

Retail Summit 2017: Digitální transformace ovlivňuje zákazníka

Retail Summit 2017, konaný ve dnech 30. ledna až 1. února 2017 v pražském Clarion Congress Hotelu, se soustředí na obchod bez hranic. Hlavní pozornost bude věnována vizím a prognózám rozvoje obchodu a inovacím, které mění nákupní chování i obchod.

V programu je pak zvláště akcentován dialog špiček kamenného a internetového obchodu. S tím souvisejí zejména témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce.

Maloobchodní trh prochází další revoluční změnou – digitální transformace ovlivňuje zákazníka, který se chová pro řadu obchodníků i výrobců nečekaně. Odmítá respektovat hranice, které mu byly doposud vnucovány, ať ze strany firem či politiků. Chce komunikovat a nakupovat s využitím všech možností, které mu nabízí dnešní digitální doba. Přitom však není připraven zahodit to dobré, tradiční. Mizí ostrý předěl mezi kamenným a internetovým obchodem, zákazníci jej nechtějí. Padají i další hranice – nejen geografické, ale i ty mezi obchodem a výrobou a mezi jednotlivými „sily“ ve firmách.