Retail Summit 2018 se zaměří na hledání rovnováhy
Retail Summit 2018, konaný od 5. do 7. února 2018 v pražském Clarion Congress hotelu, zveřejnil svůj program. Summit má jako hlavní téma hledání rovnováhy, což se odráží i v celkové struktuře této odborné a společenské události.
Retail Summit přinese nejen osm hodin strategie, inspirace a informací, ale zejména 23 hodin výměny zkušeností a diskusí a k tomu pět hodin společenského programu a osm hodin networkingu a návštěv expozic partnerů.
V hlavním plénu i v paralelních tematických sekcích vystoupí více než stovka řečníků a panelistů, a to například:
• Radkin Honzák, slavný psychiatr a spisovatel
• Jindřich Šídlo, kritický komentátor vývoje naší společnosti
• Jan Binar, špičkový expert na komerční komunikaci
• Albrecht Hornbach, spolumajitel vyváženého obchodního řetězce
• Espen Larsen, CEO úspěšného diskontu
• Grant Liversage, nový šéf české výrobní firmy, kterou zná celý svět
• Marek Ditz, bankéř chápající budoucí potřeby retailu
• Karel Týra, generální ředitel největší výzkumné firmy
• Tomáš Formánek, bojovník za správné ceny
• Petr Borkovec, lokální obchodník nové generace
• Jan Vraný, e-shopista dobývající Evropu, online i offline
• David Vejtruba, ředitel marketingu úspěšného českého řetězce
O hledání rovnováhy na novém trhu se bude diskutovat v hlavním programu i ve 12 tematických sekcích, a to z řady aspektů: od logistiky, přes finance, marketing, inovace až po ten nejpodstatnější – lidský kapitál.
Neváhejte a registrujte se ještě dnes na www.retail21.cz!