Rebranding značky Hollandia dovršil design nové řady zmrzlin
Nový vzhled Hollandia Zmrzka od agentury Cocoon komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.
Novinka je oslavou 25. výročí značky Hollandia a zároveň pokračováním masivního redesignu celého portfolia značky, včetně několika řad jogurtů, který spatřil světlo světa na začátku letošního léta. Nyní je produkt dostupný ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh bude v sezóně 2017. Zmrzka ze selského jogurtu a pravé belgické čokolády přichází ve dvou příchutích (bílá a mléčná čokoláda).
Spolupráce obou společností začala, když agentura Cocoon vyhrála výběrové řízení na rebranding portfolia značky Hollandia, na začátku roku 2016.