P&G Beauty uvádí svůj první systém opakovaně plnitelných a opakovaně použitelných hliníkových lahví
Společnost P&G Beauty 23. října představila inovaci obalů svých značek péče o vlasy, které mají změnit způsob, jakým spotřebitelé nakupují, používají a likvidují šamponové lahve. Jde o první systém opakovaně plnitelných a použitelných hliníkových lahví u značek Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Na českém trhu by měly být od února 2021.
Od roku 2021 zmíněné značky umožní 200 milionům evropských domácností lépe recyklovat, omezit odpad a opětovně používat obaly. Uvedené kosmetické značky zavedou systém doplňování šamponových lahví, který se bude skládat z opakovaně použitelné 100% hliníkové lahvičky a sáčku z recyklovatelného plastu s náplní, jež obsahuje o 60 % méně plastu na 1 ml oproti klasické plastové šamponové lahvi.
P&G Beauty směřuje ke snížení spotřeby virgin plastu o 50 % v obalech šamponů a kondicionérů do konce roku 2021, kdy plánuje ročně vyprodukovat o 300 milionů kusů plastových lahví z virgin plastu méně.
Artur Litarowicz, viceprezident a generální ředitel divize péče o vlasy v Procter & Gamble Europe, uvedl: „Musíme zastavit příliv plastového odpadu a při ochraně planety už nemůžeme dále ztrácet čas. Proto s nadšením oznamuji obalovou inovaci nazvanou „dobrý systém doplňování“. Umožňuje našim spotřebitelům používat od roku 2021 designovou opakovaně použitelnou hliníkovou lahvičku a náplně v sáčcích. Tato inovace se bude týkat Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie. Víme, že to je jen začátek. Je před námi mnohem více úkolů a P&G Beauty bude i nadále motorem pro konání správných věcí v celé Evropě a krůček po krůčku se bude posouvat k dosažení cílů souhrnně nazvaných Zodpovědná krása 2030.“