PET lahev Fruttimo Aquila boduje na světové scéně
Novinka Fruttimo Aquila od Karlovarských minerálních vod (KMV) vyhrála ocenění za Nejlepší PET lahev. Nápaditý design Marka Mikovce ocenila odborná porota světové soutěže World Beverage Innovation Awards. Již v létě si originálního designu lahve všiml světově uznávaný web o obalovém designu Packaging of the World.
Od roku 2003 organizuje společnost FoodBev Media, mezinárodní vydavatel odborných médií, soutěž World Beverage Innovation Awards, která se zaměřuje na inovace napříč všemi kategoriemi nápojového průmyslu po celém světě. Odborná porota posuzuje více než 360 přihlášek ze 40 zemí v 26 kategoriích.
Na slavnostním ceremoniálu 11. listopadu v Norimberku převzali prestižní ocenění odborné poroty zástupci KMV. Ondřej Postránský, marketingový ředitel KMV vysvětluje, jak design lahve Fruttimo Aquila vznikl: „Kromě nápaditého tvaru lahve, který by evokoval chuť a čerstvost ovoce, jsme u tohoto nového produktu hledali neméně důležitý aspekt finálního designu, kterým je funkčnost obalu.“
Očekávání KMV naplnil designer Marek Mikovec, se kterým KMV dlouhodobě spolupracují. „Tvar lahve symbolizuje čerstvě okrájené ovoce. Průhlednou část lahve tvoří více než 50 facet, ze kterých ani jedna není stejná. Lesk facet a také lom světla dynamicky mění tvar a dává lahvi unikátní charakter,“ říká designer Marek Mikovec. Nápaditého designu Fruttima si všimlo také médium Packaging of the World (POTW), které o něm v létě informovalo.