Ostravar začal stáčet Mustanga do lahví
Pivovar Ostravar před letošní hlavní pivní sezonou nasadil další novinku. Po plnější Desítce si spotřebitelé budou nově moci v obchodech poprvé koupit i oblíbenou značku Mustang v lahvi. Postupně bude k dostání ve vybraných obchodních řetězcích a internetových obchodech.
Jedenáctistupňový Mustang se zařadil mezi nejrychleji rostoucí nové pivní značky v Česku. Již delší dobu si proto zasloužil možnost si ho koupit i ve vratné lahvi.
„I když v posledních letech roste zejména obliba plechovkového balení piva, klasická vratná lahev je stále neprodávanějším pivním obalem v Česku. O Mustang v lahvi navíc dlouhodobě jevili zájem nejen naši zákazníci, ale i sami konzumenti. Letos jsme se rozhodli vyjít všem vstříc,“ vysvětluje Markéta Knížková, která se stará o rozvoj všech pivních značek v rámci skupiny Pivovary Staropramen.
Pivo Mustang je jedenáctistupňový ležák, který byl vyšlechtěn v otevřených kádích na spilce a má v sobě jistou dávku nespoutanosti a divokosti. K jeho přípravě používá Ostravar tři druhy pečlivě vybraných chmelů, a to zejména Žatecký poloraný červeňák a Kazbek, kterému se někdy přezdívá „divoký chmel“ pro svůj původ a kořenitou hořkost. Pivo se od roku 2016 dodávalo výhradně do hospod. V roce 2022 se Mustang stal vlajkovou značkou ostravského pivovaru při celonárodní expanzi. Mustang v plechu je dnes nejprodávanější značkou pivovaru Ostravar za hranicemi Moravskoslezského kraje.