Ostravar se vrátil k názvu DESÍTKA. Ochutnat ho mohou fanoušci na hokejovém šampionátu.
Pivovar Ostravar ve druhém kvartále zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem DESÍTKA, které v nabídce ostravského pivovaru nahrazuje původní Ostravar Originál. K názvu se vrátil po 35 letech. Designu se opět ujala agentura Stojkov.
Nová DESÍTKA je ve srovnání s původním světlým výčepním pivem o poznání plnější. Ostravar v její receptuře poprvé využívá i chmel Kazbek, který pivovar používá při vaření své oblíbené značky Mustang. Nová DESÍTKA má vyšší plnost a říz a bohatší chmelové aroma. „Myslím že nová DESÍTKA je nejlepší světlé výčepní pivo, jaké jsme kdy v našem pivovaru uvařili,“ míní Vojtěch Slivoň, obchodní sládek pivovaru Ostravar a dodává: „I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale určitá své místo v nabídce mají celoročně.”
Vzhledem k tomu, že nová DESÍTKA má oslovit také mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení, bude ji Ostravar stáčet také do plechovek. Stáčení bude probíhat přímo v areálu pivovaru v centru Ostravy na loni nově pořízené plnící lince. „Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory,“ doplňuje brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.
S novou desítkou se setkají i návštěvníci Ostravar areny a to včetně těch, kteří se vydají na hokejový šampionát. „Naše DESÍTKA se bude čepovat v ostravské areně po celou dobu mistrovství. Věřím, že fanouškům, kteří do Ostravy dorazí ze všech koutů světa, bude moc chutnat,“ říká závěrem obchodní sládek pivovaru Ostravar Vojtěch Slivoň.