Obaly Holcim Česko reflektují filozofii zeleného stavebnictví
Rebranding Lafarge Cement na globální značku Holcim začal letos v květnu. Jeho součástí je nové logo a vizuální podoba, která se objeví ve všech aspektech vnější i vnitřní komunikace. Změnou prošly také obaly na cement.
Nové pytle na Cementy Standard Plus, Special Plus a maltovinové pojivo Multibat PLUS nyní reflektují propojení s filozofií zeleného stavebnictví. Autorem nového designu je německá agentura Peter Schmidt Group, která připravila návrh designu pytlů dle nového brand manuálu holdingu Holcim. Pro český trh vzhled obalu upravila agentura Dorland.
Společnost Lafarge Cement je součástí mezinárodní skupiny Holcim, světové jedničky v oblasti inovativních a udržitelných stavebních řešení a již 125 let patří mezi renomované výrobce stavebních materiálů určených převážně pro český trh.
Rebranding by měl pomoci k posílení postavení společnosti na trhu, a především k propojení s filozofií zeleného stavebnictví. „Holcim je celosvětově uznávaný lídr v udržitelných a inovativních stavebních řešeních. Rebrandingem se naše komunikace zjednoduší, převezmeme hlavní část marketingové strategie Holcim a budeme ji doplňovat o to, co realizujeme na lokální úrovni,“ vysvětluje Jarmila Vindušková, marketingová manažerka společnosti.
Logo Holcim se postupně objeví úplně všude od samotných prostor závodu v Čížkovicích, včetně velkých betonových sil, až po všechny “stationary” jako jsou obálky, hlavičkové papíry, razítka a vizitky.