Obalový design a kvalita čárových kódů
Není novinkou, že více než 60 % všech finálních rozhodnutí o koupi konkrétního výrobku se uskuteční až v místě prodeje. V tomto okamžiku sehraje svou významnou roli obalový design. Co však brzdí obalový design a jaká další řešení pomohou upoutat spotřebitele a přesvědčit ho k nákupu? Jak celý nákupní proces ovlivňuje kvalita čárových kódů a jaké jsou nejčastější chyby v jejich provedení v praxi?
Odpovědi nejen na tyto otázky přinese seminář OBALOVÝ DESIGN A KVALITA ČÁROVÝCH KÓDŮ, který ve spolupráci s magazínem Packaging Herald pořádá společnost GS1 Czech Republic. Seminář se uskuteční 23. května od 10 hod. v prostorách společnosti GS1 Czech Republic (Na Pankráci 30, Praha).
Součástí akce je i interaktivní programový blok, během kterého budou na běžně dostupných obalech v regálech ukázány a diskutovány typické chyby v provedení čárových kódů.
PROGRAM
Co dnes brzdí obalový design? (Radovan Wicha)
„Obal s příběhem prodává…“ (Martin Bělík, DataLine Technology)
Vliv nekvalitních čárových kódů na efektivitu odbavení zákazníků – SCAN&GO (Martin Böhm, Globus)
Když čárový kód nechce prodat výrobek (Michal Bílý, GS1 Czech Republic)
Kvalita čárových kódů v praxi (Interaktivní sekce a diskuse)
Předpokládaný závěr semináře v 14:00.
Komu je seminář určen?
Seminář je určen bezplatně pro designéry, pracovníky grafických studií, DTP a reklamních agentur cílených na obalový průmysl, výrobce obalů a výrobce FMCG. Pro ostatní zájemce je vstup zpoplatněn částkou 1900 Kč + DPH. Faktura bude vystavena na základě obdržené registrace.
Registrace
Na seminář se můžete přihlásit odesláním emailu na seminar@packagingherald.cz nejpozději do 12. května. V emailu prosím uveďte jména účastníka/ů, název společnosti a kontaktní údaje. V případě placeného vstupu uveďte fakturační údaje.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na: seminar@packagingherald.cz