Obal podtrhuje unikátnost produktu
Společnost EXPRES MENU nedávno uvedla na trh dvě novinky – játrové paštiky a cizrnovou pomazánku v balení „do kapsy“. Autorem designu je studio Perflex, které stojí za redesignem celého stávajícího portfólia sterilovaných jídel. „Ohlasy od zákazníků na redesignované obaly jsou skvělé, takže pro nás byli jasnou volbou i v případě nové produktové řady svačinek,“ uvádí Adam Sogel, Director – international sales & marketing společnosti.
V zadání bylo navázat na současné produkty ve stojacích sáčcích, aby design obalu spojoval celé portfolio a pomáhal budování značky EXPRES MENU. „Prezentovat měl výhody daného výrobku a jeho unikátnost,“ upřesňuje Adam Sogel a dodává: „V neposlední řadě měl obal vzbuzovat chuť a působit prémiovým dojmem. Důležitá byla také originalita, aby se produkt vyčleňoval od konkurence a jasně vyzněla praktičnost použití.“
Od ostatních produktových řad se balení liší hlavně svojí velikostí a tvarem, tím je také dáno, kolik informací se na něj vejde. Horizontální členění obalu na spodní tmavou část a horní kontrastní pruh s logem je zachován v celé produktové řadě. „Oproti jídlům dali grafici větší důraz na hravost a použitý font, který je výrazný na první pohled a dotváří celkový design,“ doplňuje Adam Sogel a na závěr dodává: „Nenašel jsem na trhu paštiku, která by byla balena v tomto typu uzavíratelného obalu. Balení svačinek je díky možnosti opakovaného uzavření vhodné i na cesty, kdy si lze svačinku namazat bez použití nože na pečivo nebo ji sníst přímo z obalu.“
O společnosti a jejích dalších obalech jsme již psali zde.