O-I: EXPRESSIONS vytváří osobité obaly
Owens-Illinois uvedla na trh řešení O-I: EXPRESSIONS. Nová technologie je vyvinuta pro designová studia, profesionální výrobce obalů a všechny obchodníky, kteří prodávají potraviny a nápoje.
Technologická novinka přináší nové příležitosti pro marketing značek. Řešení dokáže maximálně přizpůsobit a personalizovat design skleněných lahví. Ty budou vytvarované pomocí digitálního tisku do vícerozměrných uměleckých děl.
Prostřednictvím digitálního tisku umožní technologie O-I: EXPRESSIONS značkám vytvářet osobité skleněné obaly s flexibilním objemem produkce, rychlostí a dostupnou cenou. To vše navíc s širokou paletou barev a novými možnostmi designu v porovnání s tradičními řešeními dekorace.
Značky tak mohou být lépe připraveny reagovat na rostoucí poptávku spotřebitelů po osobitých produktech vyrobených „přesně pro mě“. Kromě toho budou schopny rychle vyrábět obaly, které podpoří krátkodobé kampaně, jako sezónní nabídku nebo limitované/speciální edice v návaznosti na významné události a výročí.
Navíc jde o udržitelnou inovaci využívající organické inkousty, které neovlivňují recyklovatelnost skla. Vzhledem k nízké spotřebě zásobníků je dalším benefitem nižší spotřeba množství odpadu.
Více se nové technologii budeme věnovat v říjnovém vydání magazínu Packaging Herald.