Nutella představila k 60. narozeninám smějící se limitku
Letos je to přesně 60 let, kdy byla světu představena první sklenice Nutelly, pomazánky s nezaměnitelnou lísko oříškovou chutí. V rámci oslav značka proměňuje své logo na úsměv a přišla s novou spotřebitelskou soutěží.
„To, že je Nutella s námi již 60 let, je úžasné. V dnešní době je navíc více než kdy jindy důležité, abychom se nezapomněli usmívat. Naší misí je přinášet radost a lidi sbližovat. A to nejen u snídaně prostřednictvím pomazánky Nutella, ale právě také šířením úsměvů,“ říká Markéta Kšandová, brand manažerka značky Nutella.
Sklenice z limitované edice jsou k dostání v 10 variantách a představují hrdiny, které spotřebitelé najdou i mezi svými přáteli a rodinou. Každý tak může oblíbenou pomazánkou obdarovat například svého superhrdinu, nejlepšího přítele nebo svou módní ikonu a vykouzlit jim úsměv na tváři.
Do 30. 6. 2024 běží i nová spotřebitelská soutěž o 60 svetrů s logem Nutella, o 60 piknikových košů a o hlavní cenu pro tři výherce, kteří získají pobyt v Itálii v hodnotě 100 tisíc Kč. Stačí si v tomto období zakoupit některý z výrobků Nutella a do soutěže se zapojit nahráním účtenky na web Nutella.cz. Soutěžit je možné nejen s pomazánkou.
Nutella patří do portfolia společnosti Ferrero Group.