Originální vzhled nealko aperitivu Everleaf stvořili v ateliéru B&B
S cílem posílit svou přítomnost na trhu a uvést řadu nových produktů prošla značka nealkoholického aperitivu Everleaf strategickým repositioningem a redesignem v londýnském ateliéru B&B.
B&B Studio změnilo dosavadní design Everleafu takovým způsobem, aby zaujal v rychle se vyvíjejícím světě nápojů pro dospělé, získal výraznější postavení a zároveň vyprávěl příběh. V původních vysokých lahvích se vzorovanou etiketou měl více společného se světem posilujícím lihoviny než s řemeslnými destiláty. Nyní se díky šířce ramen a propracovanému krku nové lahve cítí mezi svými řemeslnými druhy jako doma.
Ilustrace na etiketách zachycují rostlinná společenství, odkud pocházejí suroviny. Slepotiskem je zdůrazněna jedna, která vypráví příběh o tom, jak zakladatel značky Paul Mathew hledá dokonalé přísady. Abstrahované fotografie spojují produkt s realitou, aniž by byly příliš doslovné, a pruhy světla vzbuzují pocit, že je právě čas na večerní aperitiv. Propracovaná barevná schémata působí přirozeně a jsou v souladu s barvou tekutiny uvnitř.
Více se na novinku zaměříme v únorovém vydání magazínu Packaging Herald.