Nestlé chce novým obalem pralinek zaujmout i mladší zákazníky
Společnost Nestlé představila novou podobu čokoládových pralinek Modré z nebe. Kromě nového designu došlo také k úpravě složení bonboniér.
Novým designem chce Nestlé zacílit na širší skupinu spotřebitelů. Předělaný obal by měl zaujmout i mladší zákazníky. Jeho grafiku navrhlo studio Butterflies & Hurricanes. Zmizela přední fólie a vnitřní mikrovložka je teď potištěna „příběhy oblíbených bonbonů“.
„Nechali jsme zákazníky hlasovat o nejoblíbenější pralinku z naší bonboniéry a podle toho jsme upravili složení balení,“ uvedla Monika Trnková, manažerka značky Modré z nebe.
Nestlé zároveň reaguje na vývoj trhu a rozšiřuje nabídku o menší balení ve dvou variantách. Bonboniéry se podle firemního výzkumu většinou kupují jako dárek, ale třetina spotřebitelů si je kupuje jako mlsání pro sebe. „Chceme, aby si naše pralinky lidé nekupovali jen při tradičních oslavách narozenin a svátků, ale také při příležitostech, jako je Valentýn, Den matek anebo prostě jen tak pro radost,“ uzavřela Monika Trnková.
Zdroj: Marketing & Media