zpět na novinky

Mondelēz mění na Valentýna barvu propagačních stojanů

Mondelēz mění na Valentýna barvu propagačních stojanů

Od svátku svatého Valentýna najdete Milka dezerty a sušenky Oreo a BeBe Dobré ráno v řadě obchodů v České republice a na Slovensku v hnědých recyklovatelných stojanech vyrobených z vlnité lepenky. Společnost Mondelēz International (MDLZ) chce tímto krokem snížit dopady prodeje cukrovinek, čokolády a sušenek na životní prostředí. Plánem je rozšíření lepenkových stojanů na celé portfolio výrobků v dalších zemích.

„V Česku spotřebuje MDLZ stovky tisíc materiálů ročně pro propagaci potravin na prodejních plochách,“ uvedl Václav Vršínský, který je manažerem pro obchodní strategii na prodejních místech pro ČR, SR a Maďarsko. „Zavedli jsme proto strategii pro udržitelnou výrobu propagačních materiálů a papírových stojanů bez laminace a plošného potisku, které šetří barvy, vodu a energie.“

Společnost tím reaguje na hodnoty, které sdílí se svými zákazníky. Jde o závazek ve prospěch životního prostředí a hledání cest k dosažení udržitelného rozvoje byznysu.

Jen konstrukčními změnami bylo podle Václava Vršínského u některých typů stojanů ušetřeno až 39 % materiálu v porovnání s předchozí konstrukcí při zvýšení její pevnosti a stability. V letošním roce představují nové hnědé stojany 10 % všech používaných displejů s produkty MDLZ v Česku. V příštím roce by to již mělo být více než polovina.