Milka láká emotikony
Značka čokolád Milka společnosti Mondelēz International uvedla na trh svou nejoblíbenější čokoládu Milka Alpenmilch v limitované verzi. V jednotlivých čtverečcích jsou místo loga značky vytlačené emotikony, které lze poskládat do nejrůznějších vzkazů. Kampaň, kterou se speciálním produktem značka pojí v reklamě i na sociálních sítích, má lidi vést ke kreativě při vytváření milých, hezkých a potěšujících zpráv a pozvednout náladu pomocí velmi jednoduchého a snadno realizovatelného gesta.
„Probíhající pandemie a s tím související nové situace, kterým ve svých životech najednou musíme čelit, včetně omezení společenských kontaktů s sebou nepřinášejí dobrou náladu,“ říká Jakub Barvínek, manažer značky Milka. „A ona to nemusí být vždycky velká gesta, často stačí opravdu málo, abychom se vzájemně potěšili, a tak si i pomohli. Stručný vzkaz pomocí poskládaných smajlíků, srdcí a milých slov je úplnou drobností, radost ale udělá opravdu každému, kdo ho dostane,“ dodává s tím, že originální vzkazy lze vytvářet i prostřednictvím webových stránek značky.
Součástí kampaně je i soutěž o Milka polštářky pro nejjemnější usínání.