Limitovaná edice JOJO pomáhá ohroženým dětem
Značka JOJO společnosti Nestlé se rozhodla podpořit Nadaci Terezy Maxové dětem vlastní limitovanou edicí. Začátkem června uvedla na trh želé bonbóny s názvem JOJO Kamarádi Teribeara, které podporují nadační projekt tím, že z každé koupi balíčku bonbónů putuje 1 Kč do Fondu TERIBEAR. JOJO plánuje prostřednictvím této kampaně nadaci přispět sumou až 250 000 Kč.
Hlavním posláním nadačního projektu je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Kampaň JOJO Kamarádi Teribeara probíhá od 1. června až do 30. září. Projekt TERIBEAR pomáhá ohroženým dětem již více než 10 let.
Limitovaná edice balíčků JOJO Kamarádi Teribeara obsahuje želé bonbóny ve tvaru medvídka Teribear s jahodovou chutí, které obsahují ovocnou šťávu a pouze přírodní aromata a barviva.