Limitovaná edice pro zamilované
Společnost Ferrero navazuje na v předchozích letech úspěšnou kampaň „A co řekne tvá Nutella?“ a dává konzumentům pomazánky možnost vytvořit originální vyznání pro své milované, a to v tom nejzamilovanějším období v roce od 1. května do 30. června.
Během speciální promo akce si můžete vytvořit vlastní unikátní štítky na balení Nutelly. Na štítek pak už jen stačí umístit vámi vytvořený originální vzkaz a milé vyznání pro vaše blízké. Vybranou osobu tak potěšíte hned dvojnásob – zamilovaným vzkazem a sladkou pochoutkou uvnitř.
A jak štítky získate? Kupte si v průběhu konání kampaně Nutellu v balení 350 g nebo 600 g, navštivte internetové stránky nuttely, postupujte podle uvedených instrukcí a vytiskněte si svůj originální štítek.
Pokud však nechcete ztrácet čas vymýšlením vlastních etiket, budou v tomto období v prodeji hned tři varianty Nutella vzkazů, které naleznete na 350 g balení a mezi nimiž si určitě vyberete takový, který se vám bude líbit nejvíce.
A pokud vám 350 ani 600 gramů lískooříškové pomazánky nestačí, můžete si koupit balení o hmotnosti 1 kg, které je speciálně designově upraveno přesně tak, abyste na něj mohli cokoli dopsat přímo fixou.
Limitovaná edice zaměřená na osobní vyznání vašim blízkým bude podpořena také mediální kampaní formou televizní reklamy, podpory na sociálních sítích či online marketingu.