Legionářský rum Heffron připlul k zákazníkům na lodi
Název třtinového rumu Heffron od české Palírny U Zeleného stromu odkazuje na české legionáře a jejich cestu z Vladivostoku přes Panamu až zpátky do Československa. V českých obchodech na sebe nyní Heffron upozorňuje pomocí originálního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku, který vytvořila in-store komunikační agentura Dago.
„Pro Heffron jsme chtěli vytvořit trvalé vystavení, které by odkazovalo na hodnoty značky a příběh československých legionářů, na jejichž počest rum vznikl. Cílem bylo Heffron na prodejnách zviditelnit, oslovit nakupující a navýšit tak penetraci nákupních košíků,“ přibližuje vznik vystavení Michal Kučera, brand manager Palírny U Zeleného stromu a dodává: „Po umístění paletového vystavení v prodejnách Makro jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů, které rostly spolu se zvyšující se znalostí značky. Proto bude hrát in-store vizibilita v komunikaci značky i do budoucna významnou roli.“
Cílem designérů společnosti Dago bylo propojení historie, která je součástí značky Heffron, a moderních prémiových materiálů. „Expozice je velmi propracovaná a kompletně podsvětlená. Jsem ráda, že se nám do vystavení povedlo zakomponovat i blikající maják, který upoutá pozornost nakupujících,“ představuje koncept Lucie Michajlov, projektová manažerka společnosti Dago, a dodává: „Kromě propracovaného designu se toto vystavení pyšní také velkou kapacitou a počítá se s jeho dlouhodobým umístěním na prodejnách.“
O rumu Heffron jsme psali také zde.
Na in store komunikaci se zaměříme i v dubnovém vydání magazínu Packaging Herald.