Ledové Kaštany v „chutnějším“ obalu
Tradiční čokoládová tyčinka Ledové Kaštany přichází v novém kabátě. Nový, čistější design má za cíl jasnější a přehlednější komunikaci typu čokolády a zlepšení vnímané hodnoty produktu.
Nový obal v podobě unikátní matné metalické fólie ve čtyřech barvách doplnila i drobná změna loga, kde se přidaly grafické prvky čokolády. Obaly tak působí mnohem “chutněji“, jsou modernější a výraznější. „Receptura zůstává stále stejná, chuť ani kvalita se nemění,” komentuje novinku brand manažerka Adenike Gbadeboriová. „Záměrem značky je nejen nabídnout různorodost stávajícím spotřebitelům, ale zároveň oslovit i nové zájemce, kteří se s mimořádným čokoládovým prožitkem Kaštanů ještě nesetkali.”
Podzimní kampaň rozvíjí předchozí myšlenku a láká spotřebitele mottem: “Zastavte se a vychutnávejte”, čímž nepřímo odkazuje na výjimečné momenty, které mohou se svojí oblíbenou tyčinkou v dnešní uspěchané době lidé strávit a vychutnat si tyto chvíle naplno.
Probíhající televizní kampaň bude rozšířena o tag-on, který upozorní na nový atraktivní design obalu při zachování osvědčené receptury. POS materiály doplní v obchodech nový klíčový vizuál.
Portfolio brandu doplnily v lednu letošního roku nově Ledové Kaštany v mléčné čokoládě. Novinka se přidala ke třem stávajícím variantám – Ledové Kaštany original, Ledové Kaštany extra dark a Ledové Kaštany v bílé čokoládě.
Všechny varianty v nových obalech jsou pro spotřebitele dostupné od září letošního roku.