KVADOS spojil síly s Honeywell pro oblast hlasového ovládání skladu
Pro oblast technologie hlasového ovládání uzavřel dodavatel softwarových řešení na míru KVADOS spolupráci se společností Honeywell. Produkt Honeywell Voice skladníkům uvolní ruce i oči, takže budou pracovat bezpečněji, efektivněji a přesněji. Výsledkem je zvýšení produktivity o více než 30 procent, zvýšení míry přesnosti až o 99,99 procent a bezpečnější a spokojenější pracovní síla s vyšší mírou retence.
Pro provoz ve skladech je potřeba v oblasti rozpoznávání hlasu hledat řešení, které je stoprocentně spolehlivé. Pohybujeme se zde v náročném prostředí, kde si s běžným uživatelským hlasovým ovládáním nevystačíme.
Slabým místem v logistických společnostech bývá pracovní síla. A právě hlasové ovládání přináší velkou úsporu času. Jeho benefitem je také snížení chybovosti a větší rychlost vychystávání zboží. Situace na pracovním trhu nahrává také tomu, že je ve skladech zaměstnáváno čím dál více cizinců. Hlasové ovládání umí pracovat s více než 40 jazyky, naběhnutí do praxe je pak velice rychlé a intuitivní. Systém si poradí také se zvýšenou hlučností provozu a zaručí, že skladník bude povelům ve sluchátcích rozumět.
KVADOS proto své řešení mySTOCK WMS vedle klasických PDA terminálů rozšířil o variantu hlasového ovládání. „Zákazníkovi na základě analýz poradíme, která z variant je pro jeho sklad efektivnější. Je možné zvolit také možnost, která kombinuje čistě hlasové ovládání s využíváním PDA. Vzhledem k povaze konkrétní práce může skladník část směny využívat talkmana a sluchátka, a když je potřeba, vytáhne PDA a naskenuje čárový kód,“ vysvětluje Hana Prauzková, obchodní a marketingová ředitelka společnosti KVADOS.
Skladník je vybaven speciálními bezdrátovými hlasovými terminály společnosti Honeywell. Dodávány jsou se sluchátky a mikrofonem jako headset. Sluchátka jsou navržena tak, aby vyhovovala ergonomickým požadavkům a mohla být pohodlně využívána po celou směnu.
„Ve spolupráci se společností Honeywell jsme schopni připravit také pohled na návratnost investic po implementaci hlasového ovládání přímo podle potřeby klienta, i připravit návrhy cest, kterými se při zavádění této technologie vydat. Získá tak velice konkrétní představu o nákladech a výnosnosti tohoto řešení,“ dodává Hana Prauzková.