KMV: zájem o balené vody roste
Karlovarské minerální vody (KMV) oznámily své finanční výsledky za první pololetí roku 2016. Prodeje skupiny KMV oproti prvnímu pololetí minulého roku rostly o 21 %, obrat přesáhl 3,6 miliardy korun a EBITDA (provozní zisk) rostl o 30 %.
Na rekordním růstu skupiny mají podíl produktové novinky a pokračující trend zájmu evropských spotřebitelů o zdravé přírodní minerální a pramenité vody. Jejich spotřeba v České republice i v zemích EU nadále roste, stejně jako v roce 2015. „Ve všech třech středoevropských zemích, kde KMV vlastní a provozuje výrobní závody, tedy v České republice, Rakousku a Maďarsku, rostou prodeje balených vod. Za celý loňský rok vzrostl český trh o 5,7 %, rakouský o 5,3 % a maďarský dokonce o 6,2 %,“ říká generální ředitel KMV Alessandro Pasquale.
Na českém trhu podpořily pololetní růst KMV produktové novinky: inovovaná řada ochucených vod Mattoni včetně designové inovace, nové příchutě sirupů od Dobré Vody a rozšíření výrobků této značky do formátu 2,5l. Minerální voda Poděbradka přišla s novými příchutěmi do stávající řady a novou grafikou etiket, v nových příchutích se objevily i oblíbené limonády od Poděbradky, které jsou nyní k dostání také v restauracích točené ze sudů.