zpět na novinky

Jupík v designově atraktivní plechovce

Jupík v designově atraktivní plechovce

Společnost Kofola se letos rozhodla nabídnout dětem nový drink v plechovce. Jupík SPARKY je postavený na vodě, ovocné šťávě a nízkém obsahu cukru a je určený pro čerstvé teenagery. Dostupný bude v designově atraktivní plechovce ve třech variantách – CHILL, FUN a HYPE.

„Stále sledujeme nové trendy a hledáme cesty, jak vyrábět naše produkty zdravější. Dali jsme si závazek snížit množství cukru používaného v našich nápojích o více než 10 %, a to se povedlo. Kde to jde, tam vyrábíme nápoje bez konzervantů a umělých sladidel. V kategorii energetických nápojů jsme loni uvedli inovaci, kdy namísto taurinu využíváme ve vybraných drincích guaranu, v kombinaci například s matchou. A protože jsme chtěli posílit zdravější alternativou i trh nápojů určených pro tzv. early teenagery, přicházíme s novinkou v atraktivní plechovce,“ vysvětluje Jannis Samaras, majitel a zakladatel Kofoly ČeskoSlovensko.

Mladí teenageři jsou důležitou skupinou spotřebitelů, která si teprve zakořeňuje stravovací návyky. Jde sice stále ještě o děti, které si ale kolem 9. roku začínají hledat svou autonomii – a to nejen v životě, ale také v tom, co konzumují. V tomto věku více experimentují, chtějí zkoušet nové příchutě, novinky v atraktivním balení a přicházejí také na chuť nápojům s bublinkami, které do té doby odmítali.

„Právě na to navazujeme s naší novinkou, která přináší v plechovce nejméně sladkou variantu nápoje pro děti na trhu, která je cool a trendy, avšak bez konzervantů, umělých sladidel a se 3 % ovocné šťávy,“ vysvětluje Sandra Horynová, manažerka značky Jupík.

Jupík SPARKY obsahuje šťávu z osmi druhů ovoce a přírodní aromata. Je vyroben na míru pro každodenní činnosti mladých teenagerů, podle kterých jsou jednotlivé varianty nápoje i pojmenované. Na regálech tak najdete Jupík SPARKY CHILL, FUN a HYPE.

Jupík SPARKY je v plechovkách o objemu 330 ml. Ambasadorem nového produktu se stane talentovaný 13letý zpěvák a muzikant Matěj Plšek, který si získal srdce publika v soutěžích Hlas Česka nebo Česko Slovensko má talent.