zpět na novinky

Jednoduchý a hravý design etiket Vinea Kumšt

Jednoduchý a hravý design etiket Vinea Kumšt

Vinea ve spolupráci s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři připomene lidem v Čechách a na Slovensku tradici hroznového moštu – prvotřídního lokálního produktu.

Po letošním podzimním „moštobraní“ vznikne degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každá z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Prémiové sady budou k dispozici v omezeném množství ve vybraných prodejních kanálech a reprezentují kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ta podpoří tradici lokálního vinohradnictví a představí, jak vypadá rok vinaře a jeho cesta k hroznovému moštu.

Grafický design etiket jednotlivých příchutí připravila reklamní agentura Triad se sídlem na Slovensku. O tisk flexotiskem se postarala společnost Colognia press v Kolíně.  Jsme upřímně rádi, že můžeme být součástí tohoto jedinečného projektu. „Limitovaná edice Vinea Kumšt nás nesmírně baví především svou hravostí a veselými barvami. Podstatu celého projektu dokážeme přenést do reality především díky našemu špičkovému flexotisku s možností využití až 10 barev a skutečnému umu našich mistrů tisku, “ uvádí Michaela Kudrnová, specialistka marketingu.

Výrobcem lahví je Vetropack Nemšová.

Etiketám se budeme věnovat také v říjnovém vydání magazínu Packaging Herald.