zpět na novinky

Fanoušci Kofoly se radují z „marlenkové“ příchutě

Fanoušci Kofoly se radují z „marlenkové“ příchutě

Většina fanoušků tradiční limonády Kofoly každý rok netrpělivě čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou. Výsledkem jsou dva originální produkty – Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Na etiketách nechybí grafické motivy Marlenky.

„Dlouhodobě je pro nás v Kofole důležitá lokálnost. Rádi podporujeme firmy z regionů, kde jsme doma. S návrhem spolupráce nás vedení Marlenky oslovilo před více než rokem. Nápad se nám tak zalíbil, že jsme si plácli. Díky tomu letos vznikla další originální příchuť Kofoly, která svou vůní a chutí připomíná Vánoce,” vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko. 

Vývoj obou produktů trval zhruba tři čtvrtě roku. „V naší laboratoři jsme pracovali na vývoji sirupu, který svou chutí a vůní připomíná medovo-oříškovou chuť Marlenky. Prošli jsme několika testovacími koly i s kolegy z Marlenky, abychom vše vyladili k dokonalosti,” říká Petr Pravda, šéf kvality a vývoje Kofoly.

Nová Kofola Marlenka, ale i Marlenka Medové kofo kuličky jsou dostupné na pultech obchodů od října. S ohledem na zájem, jaký limitované edice Kofoly vždy kolem Vánoc vzbuzují, uvádí nápojářská firma na trh ještě i druhou vánoční limitku. Tou bude jablkovo-skořicová Kofola, kterou už zákazníci mohou znát z dřívějších let a která vychází z průzkumů jako jedna z historicky nejoblíbenějších příchutí.

Kofola Original i limitky ve vánočním přebalu jsou již k vidění ve dvoulitrových lahvích v mnoha velkých řetězcích. Kofola Marlenka je k dostání na celém trhu, jablkovo-skořicová exkluzivně v prodejnách Albert. Medové kofo kuličky Marlenka lze objednát i na e-shopu www.emarlenka.cz.

 Publikováno: 23. 10. 2024