Dm drogerie sází na personalizované etikety
Společnost dm drogerie zahájila v Obchodním centru Smíchov pilotní projekt personalizovaných etiket. „Službu vnímáme jako další nástroj pro zatraktivnění produktů našich privátních dm značek, u kterých zákazníci dlouhodobě oceňují vynikající poměr kvality a ceny,“ vysvětluje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm a dodává: „V tuto chvíli se jedná o pilotní test na jedné prodejně a předpokládáme, že zájem o tuto službu bude růst v období před Vánoci.
Tisk etiket je zatím zkušební, nicméně i v rámci testování bude pomalu dm zpřístupňovat službu i na další prodejny. Důvodem je zařízení pro tisk etiket, které se se stalo součástí nově vyvinutého „fotonábytku“.
Aktivita bude rozšiřována při otevírání nových, případně modernizovaných prodejen. Primárně jde o vyvolání pozitivních emocí a rozšíření zákaznického servisu v oblasti, kterou lze popsat jako „nice to find“.
Varianty etiket jsou předdefinovány produkty, na které je lze umístit. Motivy se budou v průběhu roku měnit. „Nyní mají zákazníci k dispozici vánoční motiv, mohou ale také vybírat motivy k událostem jako jsou narozeniny, sv. Valentýn nebo k oslavě přátelství. V tuto chvíli je možné opatřit personalizovanou etiketou pouze kosmetické produkty,“ doplňuje Jiří Peroutka.
Česká republika je po Německu a Rakousku třetí zemí skupiny dm, kde je služba zákazníkům nabízena. „Standardnímu produktu přidává prvek personalizace, pro zákazníky může být atraktivní, a proto jsme se rozhodli tuto službu nabídnout i v Čechách,“ uzavírá Jiří Peroutka.