zpět na novinky

Czech On-line Expo se zaměří na logistiku e-shopů

Czech On-line Expo se zaměří na logistiku e-shopů

Na letošním veletrhu Czech On-line Expo se řečníci Logistic & Packing Summitu zaměří na nové trendy v logistice e-shopů, úskalí doručování zásilek ve městech, obalové materiály i distribuci zboží do zahraničí. Veletrh se uskuteční 29. a 30. března na pražském výstavišti v Holešovicích. Logistice se veletrh bude věnovat v pátek 29. března 2019.

Veletrh Czech On-line Expo spolu s doprovodným vzdělávacím programem je určen pro provozovatele e-shopů a jedna z tematických částí je věnována logistice. „Návštěvníci mají jedinečnou příležitost seznámit se na jednom místě s nejnovějšími trendy v oblasti českého on-linu, načerpat inspiraci, poznat potenciální dodavatele řešení a služeb, získat nové zákazníky nebo spolupracovníky. Na své si zde přijdou nejen zavedené firmy z oboru, ale také nezávislí profesionálové, pro které je letos nově připravena speciální zóna pro konzultanty,“ uvádí hlavní pořadatel veletrhu Jan Kalianko.

Stále více Čechů nakupuje on-line a s tím souvisí i rostoucí nároky na logistiku. O tom, jak se s rozvojem e-commerce mění trendy a požadavky na balíkovou přepravu bude v rámci Logistic & Packing Summitu hovořit Pavel Včela, ředitel české pobočky balíkového přepravce GLS. Martin Marek z logistického startupu DoDo se ve svém příspěvku zaměří na problematiku poslední míle. Dozvíte se například, jak se na tento trend připravit a jak lze městkou logistiku a doručování zefektivnit.

Zákazníci e-shopů berou jako samozřejmost, že obdrží zásilku včas, kompletní a nepoškozenou. Kdo se chce odlišit od konkurence a nakupující příjemně překvapit, může zásilku zaslat například v originálním designovém balení. Inspirovat se můžete na přednášce Petra Kaczora z THIMM Packaging. Mnoho e-shopů podceňuje význam obalu a plně nevyužívá jeho potenciál. Snadné plnění, bezpečná přeprava a pohodlné otevření patří mezi základní požadavky na obal. Je možné ho však ozvláštnit, třeba zajímavou konstrukcí nebo digitálním potiskem.

Obal musí být také v souladu s celkovou komunikací firmy a musí zákazníkům naznačit, co naleznou uvnitř. Lukáš Lengyel posluchačům objasní, jak se zamýšlet nad obaly, aby zásilka nebyla náhodným seskupením materiálů. Některé e-shopy obsluhují nejen české, ale i zahraniční zákazníky. Petr Árva ze společnosti Bibloo se ve své přednášce zaměří na problematiku expedice zboží do zahraničí.

Čtenáři magazínu Packaging Herald, který je mediálním partnerem akce, mohou získat zvýhodněnou vstupenku za pouhých 99 Kč + DPH. Stačí při registraci na www.czechonlineexpo.cz uvést do pole slevový kód: PackagingHerald.