Coca-Cola sází na neodnímatelná víčka
Nápojářský gigant Coca-Cola zavádí neodnímatelné uzávěry. Pod sloganem „Navždy spolu“ tak představuje svým zákazníkům novinku, která zajistí, že je víčko pevně spojené se zbytkem obalu, což umožňuje snazší recyklaci a snižuje množství odpadu. K úplné náhradě původních uzávěrů dojde v průběhu první poloviny roku.
U nového víčka je systém otevírání stejný jako u běžného uzávěru. Inovace spočívá v kroužku kolem hrdla lahve, k němuž je připevněno poutko držící uzávěr připevněný k lahvi po odšroubování a zároveň umožňující její hermetické uzavření.
„Náš nový funkční design zajistí, že uzávěr zůstává po otevření pevně spojený s lahví, čímž se snižuje možnost jeho vyhození a zároveň poskytuje našim zákazníkům zážitek, na který jsou zvyklí. Jsme první nápojářskou firmou v Česku a na Slovensku, která zavádí tuto novinku na kompletní portfolio nápojů,“ vysvětluje Martina Lovětínská, marketingová ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
„Nový uzávěr má i praktické výhody např. pro osoby s hendikepem, nebo řidiče, kteří mohou lahev snadněji znovu uzavřít jednou rukou. O novém uzávěru budou zákazníci informování jak v místě v prodeje, tak i prostřednictvím dalších komunikačních nástrojů společnosti Coca-Cola,“ doplňuje Veronika Němcová, ředitelka komunikace ve společnosti Coca-Cola ČR/SR.