Coca-Cola a Marvel vypráví v limitované edici příběhy
Společnost Coca-Cola odtajnila nejnovější spolupráci s Marvelem. V limitované edici lahví a plechovek na fanoušky čekají příběhy a digitální zážitky s jejich oblíbenými postavami. Hraje se i o v výlet do Disneylandu.
Spolupráce Coca-Cola a Disney začala před více než 60 lety a tyto dvě ikonické značky se propojují napříč projekty, vesmíry a multivesmíry – jako je například ikonický Marvel Universe. Aktuální limitovaná edice přivádí k životu svět marvelovských hrdinů pomocí unikátního spotřebitelského zážitku – limitované edice obalů Coca-Cola s 12 ilustracemi postav, které ožijí v rozšířené realitě přes aplikaci Coca-Cola. Právě tam se také soutěží o vzrušující zážitky a sběratelské předměty.
Oblíbené nápoje se stanou branou do světa, kde spolu bojují nejznámější hrdinové a padouši. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Thanos, She Hulk, Daredevil, Wolverine, Juggernaut, Deadpool a Loki vystoupí po nascanování z červeno bílo černých ilustrací z obalů Coca-Cola i Coca-Cola Zero.
„Naše nejnovější limitovaná edice s Marvelem využívá dlouhodobou spolupráci mezi oběma značkami a přináší fanouškům unikátní zážitky, kdy jejich hrdinové vystoupí pomocí AR z obalů Coca-Cola,“ vysvětluje senior marketing manažerka Coca-Cola Mária Drotárová a dodává: „Kampaň spouštíme postupně po celém světě. Tímto spojením chceme vyzdvihnout fakt, že nápoje Coca-Cola a filmy Marvel se k sobě hodí ve všech ohledech.”
Spotřebitelská soutěž o výlet do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu v Paříži
Kromě sběratelských plechovek a napínavých AR zážitků nabízí limitka Coca-Cola x Marvel fanouškům šanci vyhrát vzrušující ceny. Soutěž bude probíhat od 12. 8. do 1. 11. 2024.
Stačí jen naskenovat QR kód z obalu do aplikace Coca-Cola, zadat PIN zpod víčka a zkusit vyhrát některou ze stovek odměn. Jednoduchý princip soutěže umožňuje již zmíněná Coca-Cola aplikace, která minulý rok zaznamenala enormní úspěch.
Hlavní cenou bude třídenní výlet pro 4 rodiny do Disneylandu v Paříži. Na další šťastlivce pak čeká limitovaná edice merche Coca-Cola x Marvel – bundy, kšiltovky, mikiny a trička.
Globální kampaň zahrnuje novou kreativu včetně TV Spotu „The Heroes”, který poběží nejen v televizi, ale také v kinech a na sociálních sítích. Dále pak digitální out-of-home, 3D OOH, spolupráci s influencery, např. s Mikýřem, Lubošem Kulíškem a Honzou Hrdličkou a využití rozšířené reality v aplikaci Coca-Cola.
Publikováno: 12. 8. 2024