Birrell představil colový nápoj
Značka Birell uvedla na trh vlastní verzi colového nápoje. V jeho receptuře vsadila na kolový oříšek, který celou kategorii nápojů pojmenoval, a byl součástí původních receptur. Cola od Birellu v tradičně červeném designu je vyrobena z přírodních surovin, bez chemie a navíc až s polovičním obsahem cukru.
„Cola pro nás byla logickým krokem, jak rozšířit portfolio, a nabídnout spotřebitelům další chuť bez konzervantů a umělých přísad. Navíc obsahuje v porovnání s běžně prodávanými colovými nápoji až o polovinu méně cukru a to pouze 5,1 g na 100 ml nápoje. Věříme proto, že si mezi spotřebiteli najde své příznivce,“ uvádí Kristýna Tereková, manažerka značky a dodává: „Červená barva je jednou z hlavních barev celé colové kategorie nápojů, proto jsme ji zvolili i my. Ilustrace na obalu našich nových příchutí Birellu zobrazují přírodní ingredience nápoje, u Coly od Birellu se jedná o lístky kolovníku a kolový oříšek, který je v ní obsažen. Ilustrace vytvořila agentura Hart & Jones.“