BILLA podporuje BIO produkty vlastními značkami
Společnost BILLA s více než 30letou tradicí a důrazem na prodej kvalitních a čerstvých potravin je tradičním partnerem kampaně „Září, měsíc biopotravin“ a svým zákazníkům nabízí po celý rok bezmála čtyři sta produktů, jejichž nákupem podporují ekologické zemědělství.
V rámci privátní značky BILLA BIO mohou zákazníci v celé síti maloobchodního řetězce nakoupit celkem 115 produktů. Dalších 269 produktů od dodavatelů do obchodní sítě BILLA splňuje podmínky a certifikace označení BIO produktů. Celkem tak mohou lidé nakoupit bezmála čtyři sta produktů splňujících podmínky a certifikaci BIO produktů.
„Šetrný přístup k přírodě a podpora ekologické výroby potravin patří mezi naše priority. Přirozeně tak podporujeme i samotné ekologické zemědělství a celý systém pěstování a produkce potravin, který dbá na životní prostředí, je ohleduplný k okolním rostlinám a živočichům, neplýtvá přírodními zdroji a zajišťuje dobré podmínky při chovu hospodářských zvířat,“ vysvětluje Daniela Korotvičková, vedoucí nákupu společnosti BILLA ČR.
Obchodní řetězec nabízí zákazníkům vlastní privátní řadu BILLA BIO a BIO produkty jsou rovněž součástí dalších privátních značek. Jednoznačně neoblíbenějším BIO produktem jsou u zákazníků banány, následovány mlékem, vejci, salátovou okurkou a jahodami. „Mezi nejžádanější bio produkty patří ovoce, zelenina a mléčné výrobky, ale také třeba javorový sirup, oleje nebo káva. Naším cílem je neustále obohacovat naši nabídku napříč všemi našimi privátními značkami právě o produkty podporující ekologické zemědělství, protože vnímáme, že pro naše zákazníky je péče o planetu a udržitelné chování k přírodě důležité,“ dodává Daniela Korotvičková.
Dodržování podmínek ekologického zemědělství a certifikace BIO je u všech nabízených produktů pravidelně kontrolováno a každoročně auditováno. S osvětovou kampaní „Září, měsíc biopotravin“ začalo Ministerstvo zahraničí již před 20 lety s cílem podpořit ekologické zemědělství.