Alza.cz umožňuje vrácení a reklamace zboží přes AlzaBoxy
Alza.cz nově umožňuje svým zákazníkům vrácení a reklamace zboží prostřednictvím AlzaBoxů. Postup vrácení je snadný.
Zákazník se přihlásí do svého účtu na Alza.cz, vybere konkrétní produkt, zvolí u něj možnost vrácení či reklamace a získá číslo svého případu. Jako způsob předání do Alzy stačí vybrat AlzaBox. Zákazník potom buď sám vytiskne a nalepí štítek na balíček, případně stačí číslo reklamace viditelně na balíček napsat.
U libovolného AlzaBoxu pak zákazník naskenuje štítek nebo kód pro odeslání ručně zadá na obrazovku boxu. Tím se otevře prázdná schránka, do které balíček stačí vložit. Po zavření dvířek zákazník obdrží upozornění, že je balíček registrován a stav reklamace může sledovat v sekci „Moje reklamace a vrácení“.
Prostřednictvím AlzaBoxu lze vracet zboží zakoupené na Alza.cz, které je možné do schránky vložit. Objemné spotřebiče je nutné doručit na pobočky osobně či kurýrem.
„Za poslední dva roky se nám podařilo proces reklamací a vracení zboží výrazně usnadnit a zkrátit. Například již více než dvě třetiny reklamací vyřizujeme okamžitě po převzetí výměnou zboží nebo vrácením peněz. Možnost vrácení zboží pomocí AlzaBoxů je dalším krokem, který nás opět přiblíží zákazníkům v naší snaze o maximálně pohodlné nakupování a co nejpřístupnější a kvalitní poprodejní služby,“ doplňuje Tomáš Anděl, strategický provozní ředitel Alza.cz.
Služba je zcela zdarma dostupná v České republice, implementace na Slovensko a Maďarsko se chystá v nejbližší době.