Zóna Logistika se zaměří na tři klíčová témata oboru
Pátý ročník konference Zóna Logistika bude hledat odpovědi na tři stěžejní otázky oboru, který v současnosti prochází obdobím rapidních proměn: Jak sladit důraz na ochranu životního prostředí a efektivitu v logistice? Jak se krize způsobená šířením nového koronaviru promítá do logistiky a jak se změní řízení dodavatelských řetězců? Kam logistiku nasměrují umělá inteligence, roboti nebo sofistikované on-line nástroje a jak je zavádět?
O trendech a inovacích, které by měli sledovat všichni profíci z logistiky, obalařiny, skladování, dopravy, výroby nebo SCM, budou 14. října na konferenci Zóna Logistika v industriálním prostoru X10 v centru Prahy mluvit odborníci z firem jako Alza, Košík.cz, Budvar, Coca-Cola, Siemens, Penny, MailStep, Bibloo, SmartWings a dalších.
V rámci konference proběhne také vyhlášení soutěže Impuls Logistika o nejlepší logistické projekty, produkty a služby Česka za rok 2019. Letos dorazil rekordní počet přihlášek (téměř 50).
Mediálními partnery konference jsou Packaging Herald, Hospodářské noviny, Ekonom, Logistika, Robotic Journal a Dopravní noviny. Komerčními partnery jsou 108 Agency, Dallmeier, Trans.eu, Linde Material Handling a K2 atmitec.
Připomeňme si atmosféru loňského ročníku:
https://www.youtube.com/watch?v=5tLeOjdcS6s&feature=emb_logo
Více informací na:
https://www.impulslogistika.cz/
.