Nejlepší obaly do retailu
Potřebujete krabice pro maloobchod? Podívejte se na našich 10 nejlepších obalů pro maloobchod.
Čas je pro nakupující – a také pro značky – zásadní. Vzhledem k tomu, že zákazníci nakupují častěji, ale jejich návštěvy v obchodech jsou kratší, zmenšuje se vliv značky na jejich rozhodování o nákupu. Lepenkové krabice pro maloobchod jsou účinným způsobem, jak maximalizovat příležitost ovlivňovat tato rozhodnutí tam, kde se všechno odehrává a kde na tom nejvíce záleží – na regále.
Síla SRP obalů
Vaše obaly pro maloobchod (SRP) nejen usnadňují vystavení a doplňování zboží v prodejně. Měly by také přilákat oko nakupujících, přimět je, aby si váš výrobek chtěli prohlédnout, a nakonec ho vzít z regálu a koupit si ho.
Bylo prokázáno, že SRP obaly podněcují a stimulují zákazníky k nákupu a v konečném důsledku zvyšují tržby. V našem dalším blogu „Jak mohou obaly pro regálový prodej zvýšit tržby“ popisujeme, jak váš obal přiměje spotřebitele k nákupu.
Jak navrhujeme SRP obaly
Při nakupování se počítá každá sekunda; když chtějí nakoupit, tak se zákazníci rozhodují rychle. Vyhledání a výběr výrobku jim trvá v průměru 5 až 7 sekund. Nakupujícím můžeme pomoci činit rychlejší a lepší rozhodnutí tím, že pochopíme jejich chování a využijeme své odborné znalosti, abychom jim usnadnili nalezení toho, co hledají.
Našimi obaly pro maloobchod se snažíme:
- PŘITÁHNOUT: Vytvořit výjimečný design pomocí kontrastu, barvy a tvaru a zkombinovat grafiku vaší značky, aby se váš obal stal jedinečným.
- ZAPOJIT: Navrhnout obal v souladu s vaším primárním balením, aby se zajistilo, že výrobky budou na regálu viditelné, dobře prezentované a optimalizované.
- PŘESVĚDČIT: Usnadnit nakupujícím výběr výrobku z regálu a pomocí jasných zpráv jim dát důvod, proč si výrobek koupit (právě teď)!