Black Fox vás vtáhne do neobyčejného příběhu
Black Fox je nová značka bylinného elixíru, která vznikla ve společnosti Stock Plzeň – Božkov ve spolupráci s brandingovou agenturou Line Art Group. Na začátku se vytvořilo několik cest, jak novou chuť elixíru uvést na trh. Jeho jedinečnost agenturu inspirovala a vznikl Black Fox, který – nejen silou svého jména – zvítězil u zákazníků na celé čáře. Síla jeho fascinujícího příběhu, tajemno a unikátnost, které jméno vyvolává, zcela koresponduje s přírodní jedinečnou bylinnou chutí elixíru s kapkou pomeranče.
Unikátnost celého konceptu Black Fox podtrhuje i neobyčejná lahev s výjimečným, lehce tajemným designem, který jednoznačně zvítězil ve všech testech v konkurenci dalších designů. Design přitáhne vaši pozornost a určitě budete chtít ochutnat. Zelené oči lišky, její silueta a černá barva pak provází značku ve veškeré další komunikaci. Ta vznikla v agentuře společně s komunikačním mixem a celou vizuální identitou. Značku provází claim „Podívej se lišce do očí – jeden pohled nestačí“. Od listopadu se s Black Fox určitě setkáte sami, tak se nezapomeňte podívat lišce do očí. Nechte se vtáhnout do neobyčejného příběhu, opředeného tajemstvím Black Fox, a jeden pohled vám stačit nebude.
Více se o novém projektu dozvíte v prosincovém vydání magazínu Packaging Herald.