Suďte podle obalu! Aneb na vzhledu záleží.
Obal nemusí být pouze prostředkem k ochraně produktu. V dnešní době přeplněných regálů a všudypřítomné reklamy je stále důležitější odlišovat se od konkurentů ve všech ohledech. Výběr vhodného obalu a jeho design mohou být skutečným uměním, které přiláká pozornost. Inspirací Vám může být samotný účel produktu nebo již existující originální obaly.
Na co se při tvorbě obalu zaměřit?
1. Využijte veškerý prostor – neomezujte se pouze na vnější stranu obalu.
2. Nebojte se jednoduchosti – ve spojení s recyklovatelným obalem dosáhnete podtržení ekologické šetrnosti vašeho produktu.
3. Popusťte uzdu své fantazii – snažte se vymyslet takový obal, který zákazníka pobaví a podpořte tím jeho zájem o váš produkt.
4. Inovujte – zejména v oblastech, kde působí mnoho konkurentů a není veliký prostor pro inovaci produktu, je důležité využít obal jako hlavní výhodu
a nástroj komunikace.
Pokud váš obal zaujme svou nápaditostí a originalitou, jste již jen krůček od toho, aby se z něj stal fenomén na sociální síti. Ze závěrů studie společnosti Canon vyplývá, že jeden ze čtyř spotřebitelů vyfotí za měsíc přibližně 300 fotek. A tyto fotky končí mimo jiné na sociálních sítích, které vdechnou fotografii vašeho produktu virtuální život a rozšíří ji po celém světě.
Více inspirativních nápadů ze světa balení naleznete na obaloviny.rajapack.cz. Nápaditost a praktičnost jsou nyní převládajícím trendem v obalovém odvětví!