zpět na novinky

Redesign etiket vín Templářských sklepů

Redesign etiket vín Templářských sklepů

Vinařské družstvo Templářské sklepy Čejkovice představilo nový design etiket jakostních, ročníkových vín a vín s přívlastkem určených pro retail. Cílem redesignu bylo co nejúčelněji propojit funkční a estetickou stránku navrhované etikety.

Grafický koncept zvýrazňuje letopočet 1248, kdy je datována první písemná zmínka o působení templářského řádu na území Čejkovic. Výrazná číslovka na barevném pozadí spolu s logem a motivem rytířů po stranách umožňuje vytvořit moderní vzhled oslovující žádanou cílovou skupinu, která ráda zkouší a objevuje nové věci a zážitky, jedinečnost a originalitu.

„Nový vzhled etiket je atraktivnější, drží „rytířskou linii“ Templářů a především zjednodušuje orientaci jednotlivých řad vín v kategorii retail. K tomu napomáhá barevné odlišení etiket – zelená barva označuje bílá jakostní vína, červená barva jakostní červená vína a růžová barva jakostní rosé vína. Všechny pozdní sběry jsou označeny zlatou barvou,“ dodává Lukáš Lukáš, marketingový a obchodní ředitel Templářských sklepů Čejkovice.

Jakostní vína jsou plněna do úzkých vysokých lahví s označením Elite. Láhev je nad etiketou ozdobena reliéfem loga Templářských sklepů Čejkovice.  Hrdlo láhve je nově doplněno o českou vlajku ve tvaru skleničky, která garantuje tuzemský původ hroznů.