Coca-Cola a OREO tvoří dočasně nerozlučnou dvojku
Oblíbené globální značky Coca-Cola a OREO představují limitovanou edici Coca-Cola OREO Zero Cukru. Jak už to u limitek bývá, k dispozici bude pouze po omezenou dobu. V České republice se objeví od začátku září. Nečekané spojení, na kterém překvapuje i absence cukru, vychází z iniciativy Coca-Cola Creations.
Naskenováním QR kódu na PET lahvích a plechovkách Coca-Cola OREO Zero Cukru Limitovaná Edice se dostanou spotřebitelé na coca-cola.cz, kde na ně bude čekat „BESTIE EXPERIENCE“ a „BESTIE MODE“, které jim umožní synchronizovat hudební preference se svým nejlepším kamarádem prostřednictvím platformy Spotify. Služba bude dostupná i pro uživatele Spotify Free.
Po připojení k účtu Spotify se uživatelům otevře soubor otázek, pomocí kterých zjistí, zda a jak se jejich hudební vkus shoduje s preferencemi jejich nejlepších kamarádů. Na základě toho pak Spotify vygeneruje seznam skladeb, který si budou moci společně vychutnat.
„Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou OREO se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a OREO tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Cola pro ČR a SK.
Publikováno: 14. 8. 2024