zpět na novinky

„Ready-to-Drink“ míří na český trh

„Ready-to-Drink“ míří na český trh

Kombinace jemné whiskey Jack Daniel’s a osvěžujícího ikonického nápoje Coca‑Cola představuje oblíbený barový mix oblíbený v USA, Mexiku, Asii, Africe nebo ve vybraných zemích Evropy. Tento barový mix neboli „Ready-to-Drink“ míří i na český trh.

„Dokonalé spojení chutí Jack Daniel‘s a Coca‑Cola milují lidé po celém světě, mám tedy velkou radost, že plechovku tohoto ikonického nápoje můžeme přinést i zákazníkům v Česku,“ říká Martin Binder, generální ředitel Coca‑Cola ČR, a dodává: „Jedná se o náš první nápoj v kategorii Ready-to-Drink na českém trhu a jsme velmi rádi, že se jím stal právě tento ikonický mix. V rámci kategorie RTD vzrostl segment koktejlů a long drinků za posledních pět let o 14 % a podle prognóz si v příštích pěti letech udrží dvouciferný růst.“

Dlouhodobé partnerství mezi společností Coca‑Cola ČR a Velvyslanectvím USA v České republice přineslo možnost uskutečnit v červnu oficiální představení Jack Daniel‘s & Coca‑Cola pod záštitou amerického velvyslance Bijana Sabeta i za účasti médií a stakeholderů přímo v jeho rezidenci. „Kromě inovativních přístupů k odpovědnosti za životní prostředí Coca‑Cola také neustále inovuje své produkty. Přeji Jack & Coke na českém trhu úspěch,“ řekl velvyslanec Bijan Sabet.

Design plechovky spojuje oba ikonické brandy – červené logo Coca‑Cola v tradičním fontu Spencerian a elegantní černý Jack Daniel’s Old No. 7. Tato kombinace zdůrazňuje, že plechovka Jack Daniel’s & Coca‑Cola obsahuje jen ty nejlepší ingredience. Varianta Zero Sugar nese na vrchní části plechovky červený proužek, aby spotřebitelům jasně ukázala, že si mohou vybrat i variantu bez cukru.

Jelikož se jedná o nápoj s obsahem alkoholu, plechovka jasně říká, že je určen pouze pro zodpovědné konzumování a pro spotřebitele, kteří jsou plnoletí. Obsah alkoholu v Jack Daniel’s & Coca‑Cola RTD se v různých zemích světa liší, u nás, stejně jako v celé Evropě, je to 5 %.

Publikováno 1. 7. 2024